Kiedy wybrać niestandardowe wymiary ulotki?
Ulotka projektowana jest po to, aby skutecznie promować, a nawet sprzedawać produkty i usługi. Żeby skutecznie spełniały swoją role musimy dokładnie przemyśleć wiele ważnych elementów. Jednym z nich są wymiary ulotki.
Wymiary ulotki – jakie wybrać aby była skuteczna
Nie ma jednej odpowiedzi na to pytanie. Na skuteczność ulotki wpływa wiele różnych elementów, a jej wymiary powinny być idealnie dobrane do treści, grafik oraz zdobień. Standardowe wymiary ulotki to:
- ulotki A4 – 210 x 297 mm,
- ulotki A3 – 297 mm – 420 m
- ulotki A5 – 148 x 210 mm,
- ulotki A7 – 74 x 105 mm,
- ulotki A6 – 105 x 148 mm,
Niestandardowe wymiary ulotki
Kiedy chcemy się wyróżnić warto skorzystać z niestandardowych wymiarów ulotki. Z pewnością wpłyną one na pozytywną opinię oraz wzbudzą zaciekawienie odbiorców. Możemy zdecydować się między innymi na ulotki kwadratowe, ulotki składane lub o klasycznym kształcie, ale większym rozmiarze.
Wymiary ulotki to jeden z elementów. Kolejnym jest dobór treści oraz zaplanowanie zadruku. Wszystko to wpływa na skuteczność ulotki.
Jaka powinna być skuteczna ulotka
- Czytelna – treści oraz ich rozplanowanie muszą być idealnie dopasowane do wymiarów ulotki
- Estetyczna – na estetykę wpływa rodzaj papieru oraz zdobienia
- Przemyślana – wszystkie elementy muszą idealnie ze sobą współgrać
- Oryginalna i wyróżniająca się na tle innych – tylko takie działanie pozwoli nam na zdobycie ciekawych znajomości i relacji biznesowych
Gdzie wydrukować ulotki o niestandardowych wymiarach
Decydując się na ulotki niestandardowe warto wybrać drukarnię, która specjalizuje się w tego typu zamówieniach. Warto zapoznać się z wcześniejszymi realizacjami. Tylko w ten sposób sprawdzimy czy dana drukarnia spełnia nasze oczekiwania dotyczące ulotek. Warto również sprawdzić czy pracownicy drukarni są chętni do pomocy oraz czy pomagają podczas procesu projektowania. Ostatnim czynnikiem, który powinien zdecydować o naszym wyborze jest cena. Warto porównać cenniki kilku drukarni.
Niestandardowe ulotki nie są już niczym wyjątkowym. Drukarnie wychodzą naprzeciw potrzebom oraz pomysłom klientów i chętnie realizują ulotki oraz inne materiały promocyjne w różnych wielkościach.
Proste i efektowne - naklejki reklamowe, które możesz mieć zawsze ze sob
Marketing jest trudnym zadaniem, co sprawia, że każdy nowy pomysł może być na wagę złota. Naklejki reklamowe nie są tak często wykorzystywane, jak na przykład plakaty czy filmy promocyjne. Nie znaczy to jednak, że są mniej skuteczne - wręcz przeciwnie. Im rzadziej coś człowiek spotyka, tym bardziej interesujące mu się to wydaje. Właśnie dlatego warto zastanowić się nad używaniem naklejek reklamowych. Jednak jak powinny one wyglądać?
Jak stworzyć odpowiednią naklejkę?
Idealna naklejka reklamowa to ta, która przekazuje wszystkie potrzebne informacje w przystępnej, niewielkiej formie. Z racji na ich zwyczajowo niewielki rozmiar, warto zachować minimum informacji słownych - zbyt duża liczba wyrazów i cyfr będzie słabo zapamiętywalna, a przecież to jest najważniejsze.
Kluczowymi aspektami naklejek, na które trzeba zwrócić uwagę, są:
- rozmiar - nie mogą być zbyt duże, gdyż samą ideą naklejki jest to, że może zostać umieszczona wszędzie; nie warto jednak stosować bardzo małych naklejek, gdyż będą trudne do zauważenia, a co za tym idzie powiązania ich z daną firmą bądź przekazem,
- kształt - tutaj ograniczeń brak; najlepiej, aby były ciekawe, zabawne bądź w jakiś sposób poruszające; ważne, aby kształt oddawał to, co reklama prezentuje - może to być na przykład naklejka w kształcie kawałka pizzy, jeśli reklama ma zamiar pozyskać klientów do nowej pizzerii,
- kolorystyka - tutaj, dokładnie tak, jak przy kształcie, ograniczeń brak; ważne jest, aby kolorystyka zgadzała się z logiem firmy, bądź przekazem reklamy społecznej,
Dlaczego naklejki działają?
Na pewno jednym z powodów, który został już wspomniany, jest rzadkość ich spotykania. Im rzadziej człowiek coś spotyka, tym bardziej jest tym zainteresowany. Jednak to nie jedyny powód. Naklejki reklamowe są po prostu bardzo poręczne i praktyczne. Po otrzymaniu ulotki trudno z nią cokolwiek zrobić. Sytuacja diametralnie zmienia się, gdy człowiek otrzyma naklejkę. Samo naklejenie jej sprawi, że powiąże on informacje na niej zawarte z czynem, którego dokonał - asocjacja jest bardzo ważna w procesie zapamiętywania i marketing to dobrze wie.
Rozdawane mogą być tak naprawdę wszędzie - zarówno w placówce, którą reklamują, jak i na ulicy i innych często uczęszczanych miejscach. Ta dostępność jest bardzo ważna przy sukcesie reklamowym.
Jak zaciekawić przechodnia?
Wszystko krąży wokół ciekawego designu, który później można przekształcić w naklejki do druku. Trudno określić to, jak dokładnie zaciekawić człowieka, jednak jest kilka rzeczy, które zwykle działają - na pewno jedną z nich będzie humor. Jest to uniwersalny sposób na zbliżanie ludzi. Jednak nie zawsze humor może być dobrą formą reklamy - szczególnie przy poważnych kampaniach społecznych, które zajmują się trudnymi tematami. Wtedy zaskoczenie, a nawet szok może pomóc w zapamiętaniu przekazu. Ten sposób nie będzie jednak dobry, gdy reklamodawca poszukuje klientów, którzy kupią jakiś towar bądź usługi.
Naklejki mogą być bardzo dobrym sposobem na reklamę. Ważne, aby dobierać je odpowiednio do promowanej tematyki, gdyż tylko wtedy będą one spełniały swoje zadanie.
Jakie są największe zalety drukarni internetowej?
W ostatnich latach wiele firm przeniosło swoją działalność biznesową do internetu. Bardzo podobnie jest z drukarniami, które zaczęły świadczyć usługi online.
Przedsiębiorcy mogą w ten sposób w ciągu kilkunastu minut zamówić niezbędne druki wizytówek, plakatów, ulotek, katalogów i innych materiałów reklamowych do promocji.
5 największych zalet drukarni internetowej.
1. Oszczędność i wygoda.
Bardzo dużym atutem drukarni internetowej jest oszczędność pieniędzy oraz czasu. Wydruki można zamawiać bez wychodzenia z biura, nawet w weekendy, ponieważ takie firmy działają przez 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu.
Dodatkowo praktycznie każda drukarnia działająca online posiada dla swoich klientów specjalne programy, w których bezpłatnie można zaprojektować wizytówkę, logo, ulotkę czy jakikolwiek inny produkt do promocji firmy. Klienci mogą skorzystać także z pomocy specjalistów, którzy za niewielką dodatkową opłatą pomogą przygotować projekt materiału reklamowego. W ten sposób korzystanie z takich usług jest niesamowicie wygodne.
2. Pełna oferta z cennikiem na stronie www.
Korzystając z drukarni internetowych mamy od razu podaną cenę danych usług wraz z terminem realizacji zamówienia. Umożliwia to porównanie ceny z konkurencją i upewnienie się, że podejmujemy słuszną i świadomą decyzję.
Tania drukarnia internetowa pozwala także uzyskać podgląd różnych wariantów druku, wybór konkretnego rodzaju materiału, uszlachetnienia i personalizacji. Dzięki takim rozwiązaniom zamawiający ma pewność, że otrzyma komplet materiałów reklamowych, które będą spójne kolorystycznie i jakościowo.
3. Usługi drukarni internetowej są znacznie tańsze.
Niektórzy klienci poszukują najtańszej drukarni internetowej. Jak się okazuje, w większości przypadków zamówienie druku przez internet jest znacznie tańsze niż w stacjonarnym punkcie (https://coloursfactory.pl/).
Uzależnione jest to głównie od tego, że w większości przypadków płacimy tylko za samą usługę, a nie dodatkowo za koszty związane z utrzymaniem stacjonarnego biura. Mamy do wyboru wiele maszyn poligraficznych, a dzięki automatycznej obsłudze klienta, ostateczne koszty wydruku są znacznie mniejsze.
4. Indywidualne konto klienta w internetowej drukarni.
Klient, który zamawia przez internet, będzie mógł założyć swoje własne konto w drukarni online. W ten sposób cały proces zamawiania będzie zautomatyzowany, a dodatkowo dostępne będą różnego rodzaju rabaty i zniżki.
Rejestrując własne konto, uzyskamy również dostęp do historii zamówień. Pozwoli to szybko dokonać zakupu ponownie tych samych druków i nie tracić czasu na wprowadzanie tych samych danych do wysyłki.
5. Stały kontakt z obsługą klienta drukarni internetowej.
Niektóre osoby zamawiające pierwszy raz w życiu druki przez internet mają pewne obawy związane z obsługą klienta i pomocą przy składaniu zamówienia. Nie ma się jednak czego obawiać i wystarczy osobiście dokonać pierwszego zakupu, aby przekonać się jak bezpieczny i wygodny jest to proces.
Co można zamówić w drukarni internetowej?
Drukarnie internetowe oferują produkcje różnych materiałów reklamowych dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Najczęściej zamawiane druki to:
- ulotki,
- katalogi,
- papier firmowy,
- banery,
- billboardy,
- naklejki,
- wizytówki,
- plakaty,
- notesy,
- teczki firmowe,
- fototapety.
W taniej drukarni internetowej możemy także zamówić produkty, które nie są dostępne w głównej ofercie. Jeżeli potrzebujemy stworzyć nietypowy, indywidualny projekt, to należy w tym celu skontaktować się z obsługą klienta. Otrzymamy w ten sposób informację zwrotną, dotyczącą tego, czy będzie można zrealizować naszą wizję oraz jaki będzie termin realizacji i ostateczna cena.
Opakowania kartonowe - nie tylko w magazynach
Opakowania kartonowe to wyjątkowo wszechstronny produkt, który znajduje zastosowanie w niemalże każdej branży oraz dziedzinie życia. Karton jest najgrubszym materiałem papierniczym, który powstaje przez sklejenie ze sobą co najmniej 2 warstw papieru.
Opakowania kartonowe - zalety
- Są trwałe i odporne na uszkodzenia, dzięki czemu doskonale chronią zawartość
- Dzięki niskiej wadze są wyjątkowo lubiane przez sklepy internetowe
- Są ekologiczne i w pełni biodegradowalne
- Istnieje możliwość wykorzystania ich do wielu różnych celów
Jak można użyć opakowania kartonowe poza magazynem
Opakowania kartonowe są na tyle wytrzymałe, że większość z nas używa ich do przechowywania oraz przewożenia rzeczy. Żadna przeprowadzka nie uda się bez pudeł kartonowych. Dzięki ich użyciu dajemy im drugie życie.
Opakowania kartonowe doskonale sprawdzają się w biurach do przechowywania i archiwizacji dokumentów. Dzięki nim w każdej przestrzeni biurowej zapanuje ład i porządek. Dodatkowo można ich używać wielokrotnie, dzięki czemu nie zaśmiecamy środowiska.
Kolejnym sposobem na wykorzystanie opakowań kartonowych jest użycie ich w przestrzeni domowej. Możemy użyć ich zarówno w piwnicy do przechowywania starych rzeczy jak i w domu. Doskonale sprawdzą się jako pudło na zabawki, dokumenty lub inne przedmioty.
Jedną z najpopularniejszych form wykorzystania opakowań kartonowych jest użycie ich jako opakowanie na prezent. Dodając kokardę lub inne zdobienie możemy stworzyć piękne i efektowne opakowanie prezentowe. Dodatkowo osoba obdarowana może kolejny raz wykorzystać to samo pudełko do swoich celów.
Jak widać możliwości wykorzystania opakowań kartonowych jest wiele. Można by wymieniać i wymieniać, a pomysłów nie byłoby końca. Każdy z nas posiada kilak pudełek papierowych w swojej przestrzeni. Wpisały się one tak bardzo w nasze życie, że niekiedy nawet ich nie zauważamy. Zamiast kupować kolejne plastikowe pudełka lub meble do przechowywania warto sprawdzić czy nie posiadamy pudełek, które można wykorzystać na wiele różnych sposobów.
Jak zaprojektować wizytówkę?
Dobrze zaprojektowane wizytówki mogą zdecydowanie wpłynąć na zdobywanie nowych kontaktów biznesowych. Druk wizytówek daje duże możliwości, jednak najważniejsze jest odpowiednie przygotowanie projektu, dokładne jego przemyślenie i użycie elementów, które oddadzą nasz charakter oraz będą świadczyły o naszym profesjonalizmie.
Wizytówki – główne zalety
- Zajmują małą ilość miejsca, dzięki czemu możemy mieć je zawsze przy sobie
- Druk wizytówek jest tani
- Wizytówki można przygotować na różnych podłożach, przy użyciu wielu ozdobników
- Są jedną z najszybszych metod przekazania swoich danych odbiorcy, dodatkowo w zupełnie niezobowiązujący sposób
Druk wizytówek – na co zwrócić uwagę
Tak jak w przypadku wszystkich materiałów promocyjnych najważniejszy jest w pełni przemyślany projekt. Wszystkie elementy muszą do siebie pasować i idealnie współgrać ze sobą. Tylko tak przygotowane wizytówki mają szansę wyróżnić się na tle innych, a tym samym zachęcić odbiorcę do ponownego kontaktu z nami. Na co zatem zwrócić uwagę podczas projektowania:
Treści na wizytówce
Na wizytówce nie ma zbyt dużo miejsca, dlatego powinniśmy na niej umieścić jedynie imię i nazwisko, zajmowane stanowisko, nazwę firmy, logo firmy, adres siedziby firmy, dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu i strona internetowa, media społecznościowe.
Wybór podłoża
Druk wizytówek pozwala obecnie na wykorzystanie różnych materiałów do przygotowania wizytówki (https://www.drukomat.pl/wizytowki). Możemy zdecydować się nie tylko na wersję papierową, ale również plastikową, metalową, a nawet drewnianą.
Wielkość wizytówki
Obecnie możemy sami zdecydować o wielkości wizytówki oraz o tym czy ma być w klasycznym kształcie czy w wersji składanej. Warto dobrać wielkość oraz rodzaj do planowanego projektu oraz do odbiorców, którym będziemy wręczać wizytówki
Grafiki
To element, który dopiero od niedawna zaczyna być popularny. Jednokolorowe wizytówki są zdecydowanie nudne i nieciekawe. Warto wybrać grafikę, która idealnie wpisze się w identyfikację wizualną firmy.
Druk wizytówek pozwala na przygotowanie dowolnego projektu. Tylko od nas zależy jak będą wyglądały nasze wizytówki, w jakich będą kolorach oraz jakie umieścimy na nich ozdobniki. Warto dokładnie przemyśleć wszystkie elementy, ponieważ wpłynie to na ocene odbiorcy.