- « Rozmywanie tła - czy przydaje się w fotografii miast?
- Jak zaprojektować i wydrukować kalendarz na 2018 rok? »
Jak wykorzystać reklamę na stojaku?
Moje doświadczenie w pracy grafika, zajmującego się tworzeniem kreacji reklamowych pozwala mi stwierdzić, że ulotki są w dalszym ciągu jedną z najbardziej efektywnych metod promocji biznesu. Można je rozdawać na ulicy przedstawicielom grupy docelowej, ale również na przykład mieć ze sobą na targach branżowych. Także stojak do reklamy, postawiony w placówce firmy lub przed jej drzwiami, w miejscu, gdzie przechodzi największa ilość klientów sprawi, że będą oni sięgać po ulotki.
Skuteczna reklama, czyli jaka?
Chociaż pewną rolę odgrywa to, w którym miejscu postawi się stojak na reklamy, muszę stwierdzić, że równie istotne znaczenie ma wygląd ulotki i jej treść. Żyjemy w kulturze obrazkowej, zaś sugestywne obrazy potrafią tworzyć w umyśle klientów bardzo silne skojarzenia, dlatego ulotka przede wszystkim powinna być zaprojektowana tak, by posiadała dobrej jakości zdjęcie tematyczne, odzwierciedlające branżę. Taka fotografia powinna przynosić skojarzenia z renomą, profesjonalizmem i zaufaniem. Liczą się także kolory.
Każda branża w pewnym sensie przypisane pewne barwy, na przykład z firmami budowlanymi kojarzy się kolor żółty. Warto wykorzystać te skojarzenia. Ponadto liczy się treść, na przykład zawarta w krótkich, ale chwytliwych hasłach reklamowych. Treść, na przykład jakiś wycinek z oferty, musi również przedstawiać to, jakie korzyści niesie ze sobą działalność danej firmy dla klientów. Powinna budować również potrzeby i dawać do rozumienia, że korzystając z oferty, klient podejmie najlepszą decyzję.
No feedback yet
Form is loading...