Pocztówka reklamowa
Jak już wielokrotnie przekonałem się, o ile chętniej przyjmowane są pocztówki reklamowe niż listy, wysyłane przez firmy przedstawiające swoje oferty. Pocztówka zawsze stanowi niejako poczucie wyróżnienia, że do tej konkretnej osoby została wysłana kartka z życzeniami świątecznymi, czy też urodzinowymi. To, że przy okazji firma reklamuje swoje usługi, jest już sprawą poboczną.
Projektowanie takich pocztówek zlecane jest wykwalifikowanym grafikom. Dzięki tej odrobinie talentu jaki posiadam oraz pasji fotografowania, chętnie podejmuję się takich zadań. Moje prace już zyskały uznanie zleceniobiorców, chociaż ciężko musiałem na to pracować.
By konsument zainteresował się produktami firmy z której otrzymał pocztówkę reklamową, potrzebne jest przekonanie go o wysokiej wartości danego produktu. Do tego służy odpowiednia grafika pocztówki, a także przekaz słowny. Wszystkie te elementy muszą być na tyle zachęcające, by potencjalny klient zapragnął posiadać ów produkt, a co najważniejsze, powinien się zdziwić, dlaczego do tej pory jeszcze go nie ma.
Pocztówki reklamowe powinny mieć wesołą i barwną formę. Może to być oryginalna zabawna grafika, piękne zdjęcie z widokiem miasta lub krajobrazu, ładnie wyeksponowany przedmiot użytkowy – to w odniesieniu do oferowanych przez firmę produktów lub powinny to być kartki okolicznościowe z życzeniami od firmy.
Projektowanie pocztówki reklamowej wymaga nie lada wyobraźni i kreatywności. Pocztówka musi być unikatowa, a jej treść wyraźnie zachęcająca do właściwego wyboru.
No feedback yet
Form is loading...