Standy reklamowe- skuteczny sposób promocji
Reklama biznesu lokalnego bazuje między innymi na elementach takich jak ulotki, plakaty czy też standy reklamowe. Jakimi zaletami odznacza się ten ostatni format i w jaki sposób wykorzystać jego potencjał? Z racji swego zawodu, zwracam uwagę szczególnie na kwestie dotyczące zaprojektowania graficznego standów, jednakże nie tylko ta kwestia się liczy. Ważny jest również na przykład materiał wykonania takiego elementu, wykorzystywanego do skutecznej promocji.
Efektywne standy reklamowe
Biorąc pod uwagę projekt grafiki, muszę pamiętać o tym, że standy reklamowe są elementem tworzącym identyfikację wizualną firmy. Dlatego przy pracy nad takim standem wykorzystują bazowe kolory oraz symbole firmowe. Taki element musi przyciągać uwagę osób należących do grupy docelowej i od razu przywodzić skojarzenia z konkretną firmą. Takie produkty można z powodzeniem wykorzystać w siedzibie firmy lub na targach, szczególnie jeżeli to format tańszy wykonany z kartonu, ale również na zewnątrz, na przykład przed biurem. W takiej sytuacji należy zamówić stand z pcv, czy innego trwałego i odpornego na czynniki atmosferyczne tworzywa. Taka inwestycja w trwałość się opłaca, ponieważ produkt będący elementem promocyjnym musi zawsze estetycznie wyglądać, zaś jeżeli ma być używany przez lata, to kartonowa wersja raczej nie spełni tego warunku. Jest ona raczej przeznaczona do użytku stacjonarnego, jeżeli standu nie trzeba przewozić czy przenosić. W innym wypadku najlepiej postawić na tworzywo odporne na wilgoć.
No feedback yet
Form is loading...